2013年10月8日星期二

窩心告示

         兒時曾這樣幻想過,如果祇需食一粒丸仔就可飽肚,不用花時間買菜,回來還要洗切、預備,之後要清潔,功夫一大籮

         自問是一個不稱職C9,通常煮餸都會煮上一大堆,可分多一餐,慳燃料費之餘還省回不少時間,我是否好聰明呢~~~~

          女兒出差前在雪櫃門出了兩張告示



15 則留言:

  1. 其實我都覺得一次過煮二日飯 , 真係慳返好多時間 , 有時收工回到家真係唔想郁的 .

    我都覺得奇怪 , 點解bb媽妳無新 blog , 原來要登入咗先可以睇到 (有時係公司靜靜雞上網)

    回覆刪除
  2. 我就多元化,有時煮下,有時買外賣,有時喺外面食,主要睇嗰日攰唔攰同想食セ啦!我想問点加D公仔上去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 公仔係小吉幫手整,你可以問問小吉

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實都可以學o既,只不過一直有人煮,當然有得依賴就依賴啦

      刪除