2013年10月12日星期六

同悼

今早還懂叫我起床,一早起來還和你溫馨一番,但當帶完寶貝

仔落街回家,你就一睡不起,用心肺復甦法都不能把你救活過

來,你知你對我來說何等重要,天下大事,與親友聯繫,都

全憑你,跟你一起不夠兩年,你大病一場要送院急救,小病更

無數次,自古英雄氣短,在此同悼........三星阿叔

22 則留言:

  1. 嚇死我啦!以為什麼事,原來係三星亞叔:m

    回覆刪除
    回覆
    1. 真唔好意思嚇壞大家,個電話應該係用咗一年咋

      刪除
  2. 咁短命既咋, 我都係用緊三星亞叔:m

    回覆刪除
    回覆
    1. 個電話應該係用咗一年咋,可能係要轉新機藉口

      刪除
  3. 呢個世界,仲有無數三叔呢:e

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知,不過D電話好貴,我個電話都係用咗僅僅一年

      刪除
    2. 數碼電訊平喎,去睇睇.

      刪除
  4. 比你嚇親呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    不過又真係好心痛.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思,嚇親小白,係好心痛又唔方便無電話用,小白耳仔好番晒未呀??

      刪除
    2. 小白,Long time no see,妳可以俾妳條link我嗎﹖

      刪除
    3. 小白link link ^^
      http://littlewhiteiou.blogspot.hk

      刪除
  5. 我見過幾個朋友部三叔都係一年就開始有事,仲要剛好過了保養期!:m
    反而我部埃風4 二年多了 依然老當益壯 :e

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起就難過,最初我都係用i風4s,不過比人偷咗,見到三叔畫面夠大方便手機睇戲所以買了,我兩個女用都無問題,係我那部一買就問題多多,唔知是否零售商有問題,我在衛x買,跟機多送嘅後備電,竟然我部機唔啱用,係三叔3s才合用

      刪除