2013年10月24日星期四

【香港電視網上首播】警界線 第一集 (一氣呵成版)


10 則留言:

  1. 睇咗第一集,就無得續繼睇,妖:g

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 老實講,我好小睇電 ,不過覺得政府真係好有問題,一個做足準備功夫嘅無份,而另外可有可無嘅竟然得咗,見到一班員工好感動,如果老闆唔好,公司制度有問題,在職同離職的員工唔會咁團結,同埋對老闆讚不絕口,如我被炒鬧老闆啦,係憑直覺支持佢地,日後真係發到牌,我都會睇佢地制作,相信佢地係用心做好呢份工,小吉,你比我還支持公義

      刪除
    2. 睇完第一集真係好想再追落去,係真心話

      刪除
  3. 我唔係HKTV fanx .....但我覺得HK政府真係好有問題囉!!!!!!

    回覆刪除
  4. 新一年要健健康康多姿多彩啊!!!

    回覆刪除