2013年10月4日星期五

齊齊搵周公

d....r....m....
123

排好隊









13 則留言:

  1. 佢地好乖喎:f
    做咩整多行一樣既公仔頭呀:i
    你收唔收到人地回覆你留言既通知呀? 我tick左通知但一個都收唔到

    回覆刪除
  2. 一行公仔頭喎,好似在最底訂閱發布留言下(atom)click一吓,有留言會在gmail通知,記得好似係咁,你試吓:e

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺如果未有人留言,會出現兩行,但我唔知唔要邊行,由佢lu^^

      刪除
    2. 我嗰到改咗得返一行,唔知有冇整錯,試一排冇問題先幫你改^^

      刪除
    3. 一click就出成版code出來:m

      刪除
    4. 小吉,一行兩行都唔緊要啦,當係裝飾,非常滿意呢個家,瞓到瞓尌甜D

      刪除
    5. 樹獺見到那些code,跟住x佢就得

      刪除
    6. 你得閒自己去小工具到加返個recent visitor試吓,不過我覺得佢傻傻哋.

      刪除
  3. 哈哈,公仔都唔要啦,sweet dream小寶貝^^

    回覆刪除
  4. 點解將佢地拒於門外咁惨?

    回覆刪除