2013年10月23日星期三

長州一日遊

秋意漸濃,早晚天氣有點涼意,很久沒帶思行出外走動,趁這好天氣出發啦
思行:EE,我會扶實扶手
點解升降機咁耐未到

目的地......長州
買了兩份玩具比思行,在市區好難見到這些懷舊玩具,思行識得用玩具杯餵DUFFY飲水,自己又扮食嘢,玩具好便宜但又給思行好多思想、創作空間,
睇到呢條人龍真係嚇死,大女話每次嚟都見到一條人龍,呢個為食女當然係人龍其中一份子,同妹妹,妹夫食得津津有味,還買了一大盒回家
各位見到太太嗎?
我選擇買好味雪條
見到人家手拿美味零食,唐突請她們給我拍照
得到回應:無問題

太太幾時做咗區譏員,這黨派我唔like
思行愛望海,但既怕海水又怕沙,腳不掂沙手不沾水
想來日後教你游水頗費思量
扶住欄杆好得戚,好開心嘅小朋友
途經寵物店,五隻貓貓齊齊食糧糧
落日下的長州,影唔到個蛋黃祇得餘暉
婆婆,我地咁快搭車返歸啦







11 則留言:

  1. 平時同佢沖涼時,開一大缸水俾佢玩,可能佢會鍾意游水:t

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家好細,浴缸早幾年拆了,基本上BB唔鍾意沖涼:r

      刪除
  2. 你們是假日去嗎?咁多人排隊食魚旦粉?:i
    哈哈!而家連貓貓都有衫仔着,遲下兔仔同倉鼠会唔会也整番件?:l

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛過去的星期日去,不是食魚旦粉係排隊買大粒魚旦,好少見貓貓着衫,不過好得意

      刪除
  3. 呵,我記得嗰間店,很出名,D 魚旦魚片好正。:s
    以前去過可能是閒日,所以冇見排長龍咁誇張.....

    回覆刪除
  4. 唔怪得你話我個blog 啲字細啦:e,原來你個blog 啲字可以咁大:o

    回覆刪除
  5. 我嗰日見到啲舊玩具,仲唸緊乜仲有人買咩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 市區搵咗好耐都搵唔到呢D玩具,比思行學玩煮飯仔,前日在景林搵到 類似嘅,同BB沖涼玩具,又買了一份,廿幾蚊好抵

      刪除