2009年10月31日星期六

破壞 是想被關心?

           偵緝隊員一大清早向偵緝大隊長報告最新消息,發現可疑物體,立即展出開殲滅行動,不過可疑物體行動極為迅速,祇能見到牠的鬚鬚,無功而回,偵緝隊員收隊繼續搵周公,大隊長就要搵錢錢,


           今朝一早多多發現蟑螂匿藏梳化底,於是向我作出反應.叫我幫手,不過徒勞無功給牠逃之夭夭,


           前兩日睇到小克媽說狗狗咬爛電線,好彩d狗狗無事,嘿!我家兩位少爺,不要以為狗仔細細,就平安無事,破壞之威力,實難估計,計有梳化,(真係咬爛大半張梳化),餐椅,(一套四張,爛咗三張),鞋.衣服,數不勝數,bb,多多真係勁,佢地嗰d唔知係也嘢牙,


     這是昨晚的傑作.係小兒科


    


    這是今晚發脾氣的


   


   這是之前嘅,狗贓並獲,無得抵賴,多多正被處罰懺悔中


  


   現在破壞王應該係多多,bb整天都在睡,甚少理事,多多做錯事,佢會承認是他所為,我地將被咬爛物件問他,如果是他做錯,多多會即時作出反應,擺出一副可憐相,四腳朝天認錯.否則佢唔會反肚,咀蔑蔑,祇是盯着那件物件,


   我諗d狗狗唔係想做破壞王,他們都是想做出d行為,令人留意.關心.,不要因為他們做錯少少而虐打,甚至遺棄他們,佢地好希望個個人都鍚他們的
 


 

沒有留言:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

發佈留言