2009年10月30日星期五

BB 我家多了一個頑皮友

      激死我啦,完成一份網誌,上載時,系統出了問題,鳴鳴........甚麼都沒了,嗚嗚............
      重新做過,死啦,老人痴呆呀,唔記得啦,嗚嗚...........
 
    剛來的多多.被人取笑似隻死老鼠,看他的毛黏黏稠稠,又真的嚇人
    

    B  B: " 細路,呢度係我地頭,想好過D,要識做呀,有好食就留番比我呀!

    多多: "你傻架,媽媽好鍾意我架,你精精地對我好D,我就叫媽媽比兩餐飽飯你食,如果唔係,嘿嘿........
       
 
 
       有嘢食大家分甘同味,果然手足情深
       

    這個時間,BB39個月,多多剛滿3個月,不覺跟他們生活多年,

   

沒有留言:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

發佈留言