2010年3月14日星期日

媽媽的想法, 並不是我的意願

     多多已兩個多月沒有剪毛毛了, 今日就幫他整理一下吧!!!是否有點像長毛賊?跟多多剪毛好困難, 他總是不肯乖乖站得定定, 又不敢幫他剪指甲因已有幾次給他剪得流血不止. 想不明白, 帶多多去剪毛時, 是怎樣企定定讓人家為他剪髮?



剪髮後 , 姐姐同多多沖涼, 吹毛



媽媽 : 多多係咪精神好多呢 ?天氣潮 濕, 剪咗d長毛, 狗狗都醒d , 媽媽同你剪髮既可省點錢, 又藉此進行親子活動, 一舉兩得^..^


多多 : 媽媽你孤寒就孤寒啦, 甚麼親子活動都係你一廂情願的想法, 你又把你自己想法加於我的身上, 其實我勁鍾意長毛毛架, 我活在你魔掌之下, 不得不順從你咋, 正所謂 : <狗在屋簷下, 不得不低頭>

1 則留言:

  1. QQ.. 小克.. 媽咪2010年3月14日 下午11:50

    剪完毛毛, 多多靚仔晒, 舒服晒.
    有時, 我跟 QQ 剪指甲時, 在貼近肉的地方, 我不敢剪太貼, 會用 '指甲錯' 同佢慢慢錯. 佢會縮腳, 不過起碼我唔擔心會剪傷、剪痛佢. 你有冇試過呀?

    回覆刪除