2009年11月12日星期四

奄尖大少

        昨晚回家見到BB坐墊顏色有異,看真,再靠近聞聞索索,應該是BB在坐墊尿尿,行去洗手間望望,知道甚麼事了.


   


         BB有一個習慣,厠所髒或濕漉漉,他都不會進入,他會站在厠所外,或蹲在廳位置,一時望住我,一時望入洗手間,似告知佢想去厠所,但又不能去,有時BB真的太急,還不停遊走,看到他這個狼狽樣子,便會立即清理厠所,BB似箭般衝進,如果他解決完再想去,BB又蹲在外面,等我這阿四做善後,BB就會安心再去他的洗手間解決生理需要.


         昨日洗手間星羅棋佈,以他的脾氣當然不會入去尿尿啦,可能BB太急忍不住,近年BB食藥太多,唔多唔少都有點副作用,早前更多次喺我張床同被尿尿,BB都唔想,惟有攞張被去洗衣舖洗囉,佢都唔想架,小朋友都會尿床,老人家一樣會失禁啦,一日為娘,終身為母,好與壞都要照單全收架啦


 


        


 

2 則留言:

  1. QQ.. 小克.. 媽咪2009年11月12日 上午6:17

    BB 媽媽, 你真係好錫 BB 呀! 我也替 BB 開心, 有個咁識體諒人(和狗狗) 的媽媽.
    QQ 媽咪在此向你致敬啊!
    [版主回覆11/12/2009 09:46:00],帶養小狗是一生一世,我們都把他視作親人,他們一切都要接收,其實我們該感謝他們才對呢!他們是無私奉獻快樂給我們架

    回覆刪除
  2. 係呀 要錫我地多D架因為你們是我們的一切

    回覆刪除