2013年9月26日星期四

洗白白

大個仔了,可以不用浴盤
係咪好叻仔???

洗完白白來個小食



27 則留言:

  1. 係喎,你去邊樹搵咁多靚靚動圖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀,係喎,你得閒去blogger版面>查看文章(兩本書仔)到睇睇,我發現先前有啲文章設定為只供朋友自己先到0既網誌,搬到過黎,走晒去草稿到喎.

      刪除
    2. 好多blog友都話我個blog好靚,嘻嘻~~~~好開心,希望所有網友早d搬好,我同佢地講,搬唔到搵小吉,所以你係佢地嘅救星

      刪除
    3. 我手多多幫你個最近留言改到一次可以睇到十個

      刪除
  2. 是以前搵素才儲落,之前老虎唔知點解用唔到,這裡反而用得着,是那幾篇,應該我無私人才可睇到嘅blog,我睇唔到有草稿,你話比我知是那幾篇,謝謝~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 草稿冇嘢咪即係你先前喺老虎啲網誌係全部公開囉。

      刪除
  3. 我地搬左喇http://edentatawong.blogspot.hk/
    你整得好靚呀!我仲摸索緊...好煩既呢

    回覆刪除
  4. 都係網友幫忙,真係好難得,如你有需要,去睇睇關小吉嘅網誌,佢有教如何處理

    回覆刪除
    回覆
    1. 好, 整開就去睇
      關小吉係咪即係小月呀?

      刪除
  5. 回覆
    1. d公仔頭好得意, 點整嫁? 不過訪客用唔倒

      刪除
    2. 用到ga,你只要打兩點 : + 芵文字母 就會出現, : a 就會出現呢個公仔:a

      刪除
    3. 想佑點整入去睇~http://helplogger.blogspot.hk/2012/05/add-facemoods-emoticons-to-your-blogger.html

      刪除
    4. 樹獺,你無講錯小吉即小月亦即是大俠,呢個blog全程係佢幫手,我坐享其成,真係好感謝小吉嘅無私幫忙,惟有勤力d寫多d,唔好辜負她的心機:e

      刪除
    5. 好野!得左:t
      唔該晒小吉, 你繼續多咀就岩晒喇:e

      刪除
    6. 收到!多B媽, 我得閒要多d去小吉度運吉先得喇:o

      刪除
    7. 樹獺得閑就多D周圍運吉,大家熱鬧D開心D

      刪除