2010年10月15日星期五

不是付出是得着

     <土狗不土>終於跟大家見面了,有幸幫手在港鐵交收,交收時跟狗友閒扯,發現了有一共通點,他們都說愛唐狗,愛其乖巧,聽話,懂性,易教….等等,但由於住屋不能養狗,家人反對等原因,令他們不能不放棄養唐狗,退而求其次改養小型狗,,亦有人為了養大狗放棄住公屋而改住唐樓,種種原因都改變不了一眾狗友愛狗之心。


     昨晚跟狗友 cindy 在港鐵牛頭角站交收土狗不土,cindy 還客氣送了一包零食給bb多多,真係唔好意思,多謝晒!!!



 


    近日的忙是十分十分開心,一班網友從不認識到相識,由相識到今日,還可以出一本關於唐狗的書,都是靠可愛狗狗維繫了大家,像我這樣年紀,(哈哈~~我不是老祇是較成熟),竟然有膽量在網上識朋友,對我而言,可說是空前大膽,這膽量就是來自對豆點一份不可解釋的<>,祇可惜沒有真正撫摸過豆點半下,但因豆點認識了她的好阿娘,讓我認識更多 ; 想得更多,今天我真的好開心能出丁點力,嚴格說,我不是付出,是得着更多,讓我見得更多

3 則留言:

  1. 我都估吾到因為"豆點"可以識到大家, 好開心^^

    回覆刪除
  2. 多謝你今日既幫襯
    同埋真係唔該哂你周圍拎書俾我地義賣
    萬分感激加佩服!!!
    加油!!
    [版主回覆10/16/2010 22:53:00]都係盡點點微力,其實我地要多謝你地咁幫手義賣至真,大家都係錫狗狗,盡在不言中

    回覆刪除
  3. 好開心因為豆點識到大家
    我睇哂成本添啦~^^
    就善事我相信好多人都唔會托手爭既~
    [版主回覆10/17/2010 17:18:00](Empty)

    回覆刪除