2014年5月6日星期二

第一次見面

今天我己兩個月多dd,身體未完全發展良好,提早來見識這花花世界,我的到臨令到媽媽、婆婆倒瀉籮蟹,擾攘了兩個月,總算平安渡過一關又一關,上星期剛做完手術,康復進度也理想,昨天帶我去磅豬仔,姑娘姐姐話:相比足月BB係中碼B,對早產BB來說是大碼B,媽媽婆婆聽到當然係開心到暈低
講咗咁耐都未自我介紹,我是思行哥哥嘅細佬......思言,呢張相是我在醫院留醫時嘅靚仔相,當時仍有面黃,插滿全身喉管剛拔走
思行哥哥好鍚我,成日鍚我面珠仔,當然有時唔覺意會抓損面仔啦,不過我唔會嬲架,因為哥哥係太肉緊

bb多多舅父一樣好鍚我,祇會瞓在我身邊唔會咬我,多多舅父成日想kiss我,婆婆話等我再大d先比多多舅父同我kiss

再同大家say hi,婆婆以後唔會咁懶,成日唔上網同大家見面




6 則留言:

  1. 哈佬,大碼早產B^^姨姨唔知自己係咪早產B,但姨姨出世只得五磅多啲啲,家陣已經有個肥腩啦^^

    思言,姨姨愛你啲笑容,叫嫲嫲幫思言影多啲,出多啲網誌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆話佢唔想懶,不過唔知點解無事忙,婆婆話其實好掛住佢個Blog,我以後聽話唔好成日病,婆婆就會多d時間上網架啦

      刪除
  2. 思言好可愛,之前見妳係facebook話佢要做手術,究竟係咩事﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 思言:因為我早產,個窿窿未完全黏合所以小腸氣,今日返去診所覆診,所以媽媽同婆婆又花幾個鐘帶我見醫生

      刪除
    2. 我好鍾意思言笑o既相,我睇完一次又一次,佢會健康快樂咁成長

      刪除