2010年7月24日星期六

為食狗狗

    昨日冒着黃雨帶BB覆診,剛到診所是紅雨,見完醫生已是黑雨,儘管我同joyce都由頭濕到落腳,不過仍覺值得,因為BB眼潰瘍進展好好,不用做手術,那份喜悅已蓋過一切。
     回家叫了點外賣pizza,一家幾口又開開心心高談闊論,但話題總離不開兩頭小魔怪,先看看大公子,稍稍精神一點便向我們討吃

看看BB聚精會神望着yuki手中食物;BB:姐姐點解你有得食,我無得食嘅?又話鍚我!


坐喺度都係無份,我不如走近一點,可能有機會喎


再望一望多多,多多;走到兩位姐姐中間,機會多一半啦


呢個曵姐姐重用雞骨引BB,真係要比媽媽打


媽媽;你兩個不能放肆,哥哥稍為好一點,唔准為食
姐姐:我係最錫你架,等我比你食啦,不過係狗零食,睇吓bb多多幾雀躍


    BBB這份開心快樂就是無價寶,愿天下動物都開心快樂,自由自在任馳騁





5 則留言:

  1. QQ.. 小克.. 媽咪2010年7月24日 下午8:10

    見到 BB 個靚仔樣, 知道佢好番咁多, 真係好開心呀!

    回覆刪除
  2. 多多個表情很可愛,博人俾野佢食。
    BB幾時先唔使帶頭罩?
    [版主回覆07/29/2010 10:24:00]而家無帶頭罩囉,係驚BB抓傷眼仔。

    回覆刪除
  3. 兩個小鬼的為食樣,攪笑又可愛

    回覆刪除
  4. 佢地個為食表情好可愛呀!

    回覆刪除
  5. 佢個樣好期待呀

    回覆刪除